back

Klanttevredenheid gemiddeld 8,3

20 maart 2017
Trend

Hier doen we het voor … TWST vraagt na elk traject aan de opdrachtgever hoe tevreden hij of zij is over de TWST begeleiding en de behaalde resultaten. Over 2016 kregen wij gemiddeld een 8,3 van onze klanten.  Tot deze klanten behoren o.a. SNS, Woonstad Rotterdam, Weller Wonen, BDO, Koenen & Co., Vereniging Nederlandse Gemeenten, Lysias, Leystromen en de Sociale Verzekeringsbank, zeker niet de kleinste organisaties. Van alle scores was de laagste een 8,0 en de hoogste een 10! 

Niet alleen een mooie tevredenheidsscore

We vroegen onze klanten ook wat ze het meest waarderen en ook wat (nog) beter kan aan onze begeleiding vonden. We zijn trots en blij dat men ons prijst over:

  • onze vakbekwaamheid, 
  • inbreng van expertise, 
  • inzet van tekenaars ‘briljant’ (o.a. visueel maken van uitkomsten), 
  • de pragmatische in actie,
  • ‘on the job’ aanpak (geen ‘rocket science’), 
  • de flexibiliteit, 
  • het stimuleren van discussies,
  • de onderlinge chemie en samenwerking,
  • de energie en enthousiasme van de TWST mensen werkt aanstekelijk. 

Even blij zijn we met de tips die we kregen om onze dienstverlening verder te verbeteren: 

  • af en toe wat tijdiger plannen, 
  • de verwachte tijdsinvestering medewerkers nog beter aangeven,
  • soms minder willen, zowel in hoeveelheid ‘stof’ die we in sessies willen overbrengen, als in resultaten die we willen bereiken (‘less is more’).

Kortom wij zijn heel blij met de resultaten van het onderzoek over 2016. In 2017 blijven we continu leren, verbeteren en werken aan nieuwe creatieve werkvormen, inzichten en oplossingen. We zijn nieuwsgierig hoe onze klanten dat gaan beleven en ervaren.

Wilt u hier meer over weten of bent u nieuwsgierig naar onze creatieve werkvormen, inzichten en oplossingen bel of mail Dictus Nicolai op 06 – 53 323 900.

lees meer: